[Sergi No 8]

*Günay Tulun: "10 KASIM'dan 23 KASIM 1938'e TÜRKİYE GAZETELERİ"GAZETELERİ"



10 KASIM 1938 Son Posta Gazetesi10 KASIM 1938 Cumhuriyet Gazetesi11 KASIM 1938 Cumhuriyet Gazetesi

11 KASIM 1938 Akşam Gazetesi
13 KASIM 1938 Cumhuriyet Gazetesi
14 KASIM 1938 Cumhuriyet Gazetesi
15 KASIM 1938 Cumhuriyet Gazetesi

16 KASIM 1938 Tan Gazetesi

16 KASIM 1938 Haber Gazetesi

17 KASIM 1938 Akşam Gazetesi

18 KASIM 1938 Haber Gazetesi18 KASIM 1938 Cumhuriyet Gazetesi

18 KASIM 1938 Tan Gazetesi
20 KASIM 1938 Cumhuriyet Gazetesi
20 KASIM 1938 Cumhuriyet Gazetesi

20 KASIM 1938 Haber Gazetesi
21 KASIM 1938 Cumhuriyet Gazetesi 
21 KASIM 1938 Ulus Gazetesi

22 KASIM 1938 Son Posta Gazetesi

22 KASIM 1938 - Son Posta Gazetesi İkinci Baskı23 KASIM 1938 Tan Gazetesi
.
.
[Serginin Açılış Tarihi: 10 Kasım 2009]

Sayfa düzenlemesi Günay Tulun tarafından yapılmıştır.



"SESSİZLİĞİN SESLERİ GAZETESİ"NE GEÇİŞ İÇİN BU CÜMLEYİ, SERGİ DEĞİŞTİRMEK İÇİN "SONRAKİ KAYIT"-"ANA SAYFA"-"ÖNCEKİ KAYIT"veya"ADSAL ARŞİV"İ TIKLAYIN

19 yorum:

Semine Tan dedi ki...

Muhteşem bir sergi.Her ânı târih.

Nesibe Ateş dedi ki...

10 Kasım ile ilgili öteki sitenizdeki yazınız şairane bir güzellikte.Çok tesirli.Serginiz de tarihe ışık tutacak güzellikte... Em.Öğr.Nesibe Ateş

CANSET ADİGE dedi ki...

ÇOK DUYGULANDIM. CANSET ADİGE

Erdem Akkaş dedi ki...

Görüyoruz o ne muazzam sevgiymiş.Halk ne çok seviyormuş.Az önce TV de Atatürk hakkında ince ince oyuyorlardı.Bilmemkim Akyol diye birinin kitabı münasebeti ile.. Öbür kanalda ise Bilmemkim Dündar diye yalan ve iftiralar üreten, Atatürk'e düşman birinin programı vardı.Adamları öyle güzel yetiştiriyorlar ki her yerden pıtırak gibi bitiyorlar. Erdem Akkaş

Sercan dedi ki...

Erdem beyin yazdığı gibi gerçekten muazzam bir sevgi var.Yalnız sevgi mi?Hayır.Ayrıca çok muazzam bir saygı var.Halkta yağcılık yok,dünyalık kapayım diye beklenti yok,herkes ihlasla hareket ediyor.Onunla bununla kıyaslamaya gerek yok.Atatürk neredeee o birileri denenler nereddeğğeee???

paşalıyızezelden dedi ki...

Bu resimleri başka bir yerde böyle bir arada bulup okuyabilmek çok zor.Herkese tavsiye ederim.Bu siteyi ve buna bağlı gruptaki diğer siteleri bir tarafa not alın.Güzel işler yapıyorlar.Unutmadan söyliyim ki gazeteleri okumak isterseniz büyütebiliyorsunuz.Ben tecrübe ettim.Oldu.Herkese saygılar.

ezeldenpaşalıyız dedi ki...

kanka doğru sölüyo bu siteleri not alı verin baya bi değerli işler yapıyorlar

Lerzan dedi ki...

Kutlarım.Serginizi çok beğendim.Çok güzel yazmışsınız.Anıtkabir defterini de okudum.Çok güzel.Kutlarım.

Merve dedi ki...

Teşekkür ederim elinize sağlık çok güzel ve duygulu olmuş.

Merve dedi ki...

Üstte yorumu yayınlanan adaşım Merve gibi sergiyi çok beğendim ve izlerkrn çok duygulandım.Yazılarınızı da okuyorum.Sizi okudukça devamlı yeni bir şeyler öğreniyorum.Geçen gün grubun okur mektuplarına cevaplarını okurken sizin yazdığınız bir tanesine rasladım.Okur mektuplarına cevaplarda dahi bir şeyler öğrenebilme olanağı buldum.Size teşekkür ederim.10 Kasım yazınız çok güzel ve anlamlı,yeni yazılarınızı bekleriz.Merve

vefalılar-bir dedi ki...

Sergiyi gezdik.Resimler tarihten bir sayfa olarak mükemmel.10 Kasım ile ilgili olarak sitenizde yayınladığınız yazınız insanın içine işleyecek kadar mükemmel.O yazıdaki fotoğraflar gözyaşartacak kadar mükemmel.Sitenizi kutluyor ve bu önemli günde bazı partiler bazı spor kulüpleri bazı dernekler bazı kurumlar bazı eğitim kisvesi altında çalıştırılan ticarethaneler ve bazı özel sektöre bağlı kuruluşların aksine vefalı ve onurlu bir davranış sergilediğiniz için sizlere teşekkürler ediyoruz.

Elvan Can dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Sibel Can dedi ki...

Cok duygulu bir sergi cok begendim.

Selin Can dedi ki...

Kutlarim..Gercekten olaganustu..

Pelin Can dedi ki...

Ne soylesem az olur.Cok tesekkur ediyorum.Elinize saglik.

Meserret Ünlük dedi ki...

Nefis resimler.Çok beğendim.Çok duygulandım.Sağolun.

Mürvet Ünlük dedi ki...

Bu kadar kaliteli bir siteler grubundan ancak böyle muhteşem bir sergi beklenirdi.Teşekkürler ediyoruz.

Müyesser Ünlük dedi ki...

Çok güzel bir sergi.Daha ilk fotoğrafa bakar bakmaz insanın içi ışıl ışıl oluyor.Atatürk'ün daha resimleriyle bile kıyaslanamayacak kalitedeki neye hizmet ettikleri konusunda şüpheler uyandıranlar devlet yönetimlerini ele geçiriyorlar.Bu toplumların bugünden düne doğru geri gittiğini göstermesi sebebi ile insanda şaşkınlık yaratıyor.

HACI AHMET MOLLA dedi ki...

O HER TÜRLÜ ÇIKARDAN UZAK SEVGİ SELİNİ GÖRDÜNÜZ MÜ?HİÇ ÇIKARSIZ.HİÇ ÇIKARSIZ.HİÇ ÇIKARSIZ.SERGİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.HACI AHMET MOLLA


*Sessizliğin Sesi Grubu Okurlar Platformu

Hızlı Tarama İçin: Sergi Numarasına Göre Adsız Arşiv


Baş sayfaya dönmek için üstteki kimlik çubuğunu tıklayın.