[Sergi No 4]

*Sessizliğin Sesi Grubu: "Yabancı Mektup Zarflarında ATATÜRK'ün Pulları"
.















[SERGİNİN AÇILIŞ TARİHİ : 12.11.2008]
.
.
.
.
Sessizliğin Sesi Grubu'nun Değerli Okurları
.
10 Kasım tarihli Atatürk Fotoğrafları Sergisine de katkı sağlayan, değerli okurlarımızdan Sayın Mustafa Gün tarafından gönderilen pulların bazılarında şekil bozuklukları bulunmaktadır. Özellikle yazmamızı istediği açıklamasında; "Pullar, zarfların üzerine nasıl yapıştırılmışsa bu zarfların üzerinden çekilen fotoğraflar da aynı görünüme sahiptir." demektedir.
.
Bazı insancıklar, bizim biz olmamıza vesile olan insanı sürekli yerden yere vuruyor, onunla ilgili iftiralar atıyor ve bunlar marifet sahipleriymiş gibi basın organlarının birinden ötekine çağrılarak boy göstermeler sağlanıyor. Buna iftralara karşı olmasına rağmen, çıkarları veya korkuları nedeniyle tavır koymayan vurdumduymazlarımıza acımak mı gülmek mi lazım, bir türlü karar veremedik.
.
O insancıkların neredeyse tamamı, günaha girme konusunda da oldukça pervasız. Muazzez ve mukaddes dinimizi bu hayasızlıklarına alet etme gayreti içinde birbirleriyle yarışıyorlar. Bilmezler ki Allah'ın Dini'ni hiçbir şeye alet etmenin imkânı yoktur. İnsan olsa olsa kendisini bir takım oyunlara alet eder, bir takım adamların oyuncağı olur, sonunda da hesabını veremeyeceği yanlışların içine saplanıp kalır. Bunu en iyi, "Dalgalar hâlinde yayılıp giden günahlar" hadisi açıklar. Kalp gözünü kendi çabalarıyla kapatmamışsa tabii!..
.
Lütfen bir de şu pulların ait olduğu ülkelerin adlarını okuyun.
Bulduğunuz zaman da Haiti Cumhurbaşkanı'nın vasiyetini...
Bilgilerinize rica eder, katkı ve ilgileriniz için teşekkür ederim.
.
Saygılarımla
Sessizliğin Sesi Grubu Adına
Günay Tulun
.
.
.
.
[Tasarım ve Uygulama: Günay Tulun]

"SESSİZLİĞİN SESLERİ GAZETESİ"NE GEÇİŞ İÇİN BU CÜMLEYİ, SERGİ DEĞİŞTİRMEK İÇİN "SONRAKİ KAYIT"-"ANA SAYFA"-"ÖNCEKİ KAYIT"veya"ADSAL ARŞİV"İ TIKLAYIN

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Bugüne kadar bu pullardan hiç birisini görmemiştim.Teşekkürler ediyorum.Çok beğendim.

Adsız dedi ki...

Ben pulların görüntülerini yeterli netlikte bulmadım.Ama şu belliki bu görüntülerin daha iyi bir hale getirilmesine imkan yok.Örnek bir hazine sıfatıyla bu sayfalara alındığı ve güzel bir hizmet yapıldığı belli.Teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

e.alataş kardeşim bilirsiniz ki master foto çok net olmaz ise elden ele yeni kayıtlar kaliteyi bozar.Bence buradaki pullar görevlerini fazlasıyla yerini getiriyor.
.Pulları basan ülkelerin adlarına bakın
.Pulların altına yazılan notların anlamını içinze iyi sindirin.
ulviye yüce ulutürk

Adsız dedi ki...

kutluyorum helal olsun.ali ede

Adsız dedi ki...

Enteresan.Ben ilk defa duyuyorum Ata için yabancıların hatıra pulu bastığını.Ortaya çıkardığınız için kutlarım.

Adsız dedi ki...

Bu serginizi enteresan buldum.İlgiyle inceledim.Pulların çoğu silik.Orjinal baskı kalitelerinin de pek üst seviyede olmadığı görülüyor.Gine de çok iyi bir iş çıkartılmış.Tebrik ediyorum.

Adsız dedi ki...

Bu pul sergisi kimin aklına geldiyse sağolsun.Bazı pullar çok flu ama çok değişik bir iş çıkarılmış.Örneğin ben böyle pullar olduğunu görmemiş ve duymamıştım.Nagihan S.

Adsız dedi ki...

Üstadım bu ülkelerin Atatürk pulu bastığını hiçbirimiz bilmiyorduk.Teşekkür ederiz.Atatürk'e pislik atanlar da görsün.Arap ülkelerinden İran'dan utansınlar.

Adsız dedi ki...

Nefis bir iş yapmışınız ve iyiki pulları iyi-kötü diye ayırmamışınız.Kutluyorum.Bakınız yaleyhinde konuşan yabancı ideoloji sahibi ülkeler bile atamızın ne değerli olduğunun farkında.Olmayan ve maalesef onun kurtardığı bu vatanda yan gelip keyif çatıp sonra iftira atanlaraysa yazıklar olsun.Remziye Esen.

Askerin Mustafa dedi ki...

Atam eller anlamış kıymetini bizlerse seni tekrar tekrar mezara sokmakla meşgulüz.

Meserret Ünlük dedi ki...

Nefis resimler.Çok beğendim.Çok duygulandım.Sağolun.

Mürvet Ünlük dedi ki...

Bu kadar kaliteli bir siteler grubundan ancak böyle muhteşem bir pul sergisi beklenirdi.Teşekkürler ediyoruz.

Müyesser Ünlük dedi ki...

Çok güzel bir sergi.Daha ilk fotoğrafa bakar bakmaz insanın içi ışıl ışıl oluyor.Atatürk'ün daha resimleriyle bile kıyaslanamayacak kalitedeki neye hizmet ettikleri konusunda şüpheler uyandıranlar devlet yönetimlerini ele geçiriyorlar.Bu toplumların bugünden düne doğru geri gittiğini göstermesi sebebi ile insanda şaşkınlık yaratıyor.


*Sessizliğin Sesi Grubu Okurlar Platformu

Hızlı Tarama İçin: Sergi Numarasına Göre Adsız Arşiv


Baş sayfaya dönmek için üstteki kimlik çubuğunu tıklayın.