[Sergi No 14]

Hacer Örs: KAPADOKYA Fotoğrafları Sergisi
KAPADOKYA ve İNSAN

[Serginin Açılış Tarihi 7.4.2012]

* SERGİLERİ GEZECEKLER İÇİN GENEL AÇIKLAMA *

Sevgili Okurlarımız
.
"Sessizliğin Sesleri Sanat Galerisi"nin kuruluşundaki tek amaç, "Bilgiyi paylaşmak" düşüncesinden hareketle elde edinilen bilgileri ortak yararlanıma açmaktır. Sergilerimiz; sizlerin de yakından bildiği gibi, fotoğrafların çekildiği yer ve kişi hakkında bilgi vermeye, eldeki belgeler yeterli olduğunda da tarihe ışık tutabilmeye yöneliktir. Bu nedenle fotoğrafların çok net oluşu, iyi kurgulanması, üzerinde sanatsal değer taşıyabilecek gölgelerin oynaşması ve benzeri tüm değerler, çok önemli olduğunu bilmemize rağmen; bizler için daima üçüncü, dördüncü planda kalmaktadır. Tüm "Sessizliğin Sesi Grubu" adına, yayındaki sergilerimizi, "Arşiv Bölümü"nde de belirttiğimiz bu düşünceden hareketle gezmenizi rica ederim.
.
.
Saygılarımla
Yazarlar ve Ozanlar'ın
Günay Tulun


.. . . . . . . . . . . . . . . "SESSİZLİĞİN SESLERİ GAZETESİ"NE GİTMEK İÇİN BU SATIRI, SERGİ DEĞİŞTİRMEK İÇİNSE ADSAL ARŞİV ya da "ÖNCEKİ KAYITLAR"I TIKLAYINIZ.

4 yorum:

Günay Tulun dedi ki...

Hacer Hanım'ı kutluyorum. Fotoğrafları çok beğendim. Hele hele bazılarının renkleri büyüledi beni...

Okşan Tulun dedi ki...

Harika... Çok güzel.
Çok çok beğendim.
Hemen orada olmak istedim.

Adsız dedi ki...

Yöre harika. Çok beğendim. Zaten bu sitenin fotoğraflar sergilemedeki anlayışını anlıyor ve çok takdir ediyorum.
Yalnız fotoğrafların sahibi biraz açıklama koymuş olsaydı daha yararlı olabilirdi diye düşünüyorum.

Dr. Elvan Kunak

TÜRK YAZIN DÜNYASI dedi ki...

Sayın Elvan Kunak
Fotoğrafları bize gönderen sanırım hepsini aynı çerçevede değerlendirileceğini düşünmüş olmalı ki ayrı bir açıklama koymaya gerek görmemiş.
Kanımıza göre tüm fotoğraflar Nevşehir'in Avanos yöresine ait.
Zaten bu bilgiyi, bilgisayarınızın çıttığını fotoğrafların üzerine getirdiğinizde otomatik olarak göreceksiniz.

Saygılarımızla
Sessizliğin Sesi Grubu
Yayın Kurulu


*Sessizliğin Sesi Grubu Okurlar Platformu

Hızlı Tarama İçin: Sergi Numarasına Göre Adsız Arşiv


Baş sayfaya dönmek için üstteki kimlik çubuğunu tıklayın.