[Sergi No 2]

.
EDİRNE KARAAĞAÇ TREN GARI - Bugün "Trakya Üniversitesi"ne Hizmet Veren Geçmişin Ünlü Garı [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE KARAAĞAÇ TREN GARI - Bugün "Trakya Üniversitesi"ne Hizmet Veren Geçmişin Ünlü Garı [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE KARAAĞAÇ TREN GARI - Bugün "Trakya Üniversitesi"ne Hizmet Veren Eski Garın Arka Cephesi [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE EDİRNE LOZAN ANITI - Karaağaç Trakya Üniversitesi İçindeki, Lozan Barışını Simgeleyen Anıt [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE KARAAĞAÇ SEMTİ - Su değirmeni Şeklinde Bir Fevvare [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE KARAAĞAÇ YOLU - Edirne'ye Özgü, İlginç Toplu Taşıma Aracı [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE KARAAĞAÇ YOLU - Karaağaç Yolu Üzerindeki Laleli Konak [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE SÖĞÜTLÜK ORMANI - Sonbaharda Söğütlük'ün Rengârenk Güzelliği [Dijital Çekim: Mete Esin]
MERİÇ NEHRİ ve SAHİL - Nehir Kıyısındaki Bahçeli İşletme ve Edirneliler [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE MERİÇ NEHRİ KÖPRÜBAŞI - Müşterisinin Dönüşünü Bekleyen Faytoncu [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE MERİÇ NEHRİ KÖPRÜBAŞI - Kıyıdaki İşletmenin Bahçesinde Oturan İnsanlar [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE MERİÇ NEHRİ KIYISI - Sahilde Halka Açık Gazino Türü Bir İşletme [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE MERİÇ NEHRİ KIYISI - Piknik Yapan Edirneliler [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE MERİÇ NEHRİ ve ÜNLÜ MERİÇ KÖPRÜSÜ - Bir Görünüm [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE MERİÇ NEHRİ ve ÜNLÜ MERİÇ KÖPRÜSÜ - Benzer Yerden Alınmış Başka Bir Görüntü [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE MERİÇ NEHRİ ve ÜNLÜ MERİÇ KÖPRÜSÜ - Meriç'e Özgü Motorlu Tekneyle Gezen İnsanlar [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE MERİÇ NEHRİ - Nehir Kıyısında Emirgân Çay Bahçesi [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE MERİÇ NEHRİ - Nafaka Avlayan Martılar [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE MERİÇ NEHRİ ve ÜNLÜ MERİÇ KÖPRÜSÜ - Yakın Plan Görüntü [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE MERİÇ NEHRİ ve ÜNLÜ MERİÇ KÖPRÜSÜ - Bir Başka Görünüm [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE TUNCA KÖPRÜSÜ - Tunca Nehri Üzerindeki Tarihî Taş Köprü [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE SARAYİÇİ - Adalet Kasrı ve Tunca Nehri Üzerindeki Bağlantı Köprüsü [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE KIRKPINAR MEYDANINDA KIRKPINAR BAŞPEHLİVAN HEYKELLERİ - İki Başpehlivan [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE KIRKPINAR MEYDANINDA KIRKPINAR AĞALARININ HEYKELLERİ - İki Ağa [Dijital Çekim: Mete Esin]
EDİRNE SELİMİYE CAMİİ PARKI - Eski Cami Karşısındaki Selimiye Parkı [Dijital Çekim: Mete Esin]
.
[Serginin Açılış Tarihi 29 Ekim 2008]


.
.
.
[Tasarım ve Uygulama: Günay Tulun]

"SESSİZLİĞİN SESLERİ GAZETESİ"NE GEÇİŞ İÇİN BU CÜMLEYİ, SERGİ DEĞİŞTİRMEK İÇİN "SONRAKİ KAYIT"-"ANA SAYFA"-"ÖNCEKİ KAYIT"veya"ADSAL ARŞİV"İ TIKLAYIN

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Günay Bey yaptığınız açıklama bence yerinde ve yeterli.Çok gelişmiş tekniğe sahip olmayan bilgisayarlarla yapılan bu tür işlemler insanı çok zorlar.Tam 12 yıldır bu tür prorramları kullanan bir fotoğraf sanatçısı olarak ben zorlandığımı itiraf etmeliyim.Yaparsın olur.Kaydedince bozlur.Döner defalarca saatlerce yapar ve deli olursun.Yine de istediğin gibi olmaz.Bu iş böyledir.Mete Bey Edirne^'de güzel yerler seçmiş.Buna ilave edilecek yerlerde var ama dökümanlar bu sergilik yeterli.Yanlış saymadıysam 25 resim vardı.Sayın Mete Esin'i, sizi ve Sessizliğin Sesi Grubunu kutluyorum.Tüm sitelerinizi gezdim.Gerçekten akılcı, güzel ve tekrar dönülüp bakılacak cinsten.

Adsız dedi ki...

Üstadıma katılıyorum.Şahsen ben Mete Esin sergisini beyendim.Kutlarım.Studio Photographia

Adsız dedi ki...

Ben Edirnenin böyle güzel yerleri olduğunu bilmiyordum.Birkaç defa geldik Selimiye-köfteci-ciğerci-Kırkpınardan başka yer göstermediler.Bir de 2.beyazıt Külliyesi.çabası olan herkesi bende kutlarım.En çokda fotoğrafları sitede yayına hazırlayan garibanı (Bende bu işleri yapmaktayım.Ne pis iş olduğunu bilirim.Ona benden bir büyük bardak nescafe)

Adsız dedi ki...

ben çok beğendi kutluyorum.ali ede

Adsız dedi ki...

Resimleri ve Edirneyi çok beğendim. Mete Beyefendinin fotoğraflarıyla süslenmiş (Vize diye bir tarih) yazısı da çok güzeldi.Bu gruba ait sitelerdeki yazı şiir ve resimler gerçekten çok eğitici. Sessizliğin Sesini bu yüzden çok beğeniyoruz.Devamını diliyoruz.Müyesser Arzuhalciler

Adsız dedi ki...

Ya burası benim okulumdu be.Burada okudum.Harika bir yerdir.Edirne zati güzel bir şehir ama çok küçüktür.Herkese selam

Adsız dedi ki...

Serginin site küratörlüğünü yapanı tebrik ediyorum.Düzeni çok güzel geliştirmiş.Karaağaç'ın en uç noktalarından birinden başlamış Kırkpınar'ın en uç noktalarından birine kadar yol akışını bozmadan uzanmış ve tekli geçişle uzak Selimiye görünümünü basıp sergiyi noktalamış.Tebrikler.

Adsız dedi ki...

Mete Bey Hocam:
Resimler çok güzel, kutlarım.

Adsız dedi ki...

Bence fazla titiz davranmışınız.Resimler çok güzel.Edirne ne güzel yermiş.Benim gençliğimde Talatpaşa caddesi bile yoktu.Ama o hali bana göre dünyalara bedeldi.Eczacılık yapan İbrahim Ay evladımında eski Edirne resimleri biriktirdiğini hatırlıyorum.Yıllar ne çabuk geçmiş.Mete Esin beyinde Günay Tulun beyinde Ellerine sağlık.Remziye Esen

A.A. dedi ki...

Güzel Bir Sergi.Yaptığınız İçin Teşekkür Ediyoruz.

özlem dedi ki...

merhabalar,elinize sağlık fotoğrafarınız güzel olmuş,yalnız bir ricam olucak tunca nehri,adalet kasrı ve stadyumun olduğu alanın daha detaylı fotoğraflarını da ekleyebilir misiniz?benim için çok faydalı olucak bu bölgeyi tanımam gerekiyor teşekkür ediyorum

özlem dedi ki...

edirneyi tanımamıza yardımcı olduğunuz için teşekkürler....

Sezen Alseymen dedi ki...

Çok çok güzel.Çok beyendim.

AYŞE NİMET REYHANLI dedi ki...

SAYIN METE BEYE TEŞEKKÜRLER EDERİM.ÇOK GÜZEL BİR SERGİ.BU KAÇINCI ZİYARETİM HATIRLAMADIM.YENİLERİNİ BEKLİYORUZ.


*Sessizliğin Sesi Grubu Okurlar Platformu

Hızlı Tarama İçin: Sergi Numarasına Göre Adsız Arşiv


Baş sayfaya dönmek için üstteki kimlik çubuğunu tıklayın.